تعمیر سمعک اصفهان

متین سمعک یکی از معتبر ترین مراکز لابراتوار ساخت و تعمیر انواع سمعک است که با تکنولوژی های روز دنیا سمعک شما را تست کرده و عیب یابی می کند و آن را تعمییر می‌نماید. متین سمعک با داشتن کادری با تجربه در زمینه تعمیرات سمعک سعی دارد بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه فرماید. اگر سمعک دچار خرابی شده و درست کار نمی‌کند می‌توانید به متین سمعک مراجعه کنید.

مشکلات رایجی که در سمعک ها به وجود می‌آید؟

  1. اگر از سمعک پشت گوش استفاده می کنید، لوله پشت آن باید بعد از گذشت مدت زمانی، تعویض شود. لوله ممکن است در اثر رطوبت ترک بخورد، سفت شود و آسیب ببیند. همچنین می تواند تغییر رنگ داده یا بیش از حد کشیده شود و یا توسط جرم گوش مسدود شود. اگر مشکلی در لوله سمعک وجود داشته باشد ممکن است صدا را ضعیف تر بشنوید. برای حل مشکلات لوله می توانید به متخصص شنوایی شناسی مراجعه کنید.
  2. زمانی که سمعک خود را خریداری کرده اید، برای اولین بار آن را طوری روی گوش شما نصب می کنند که در گوش احساس راحتی داشته باشید. از آنجا که بدن شما همواره در حال تغییر و رشد است، ممکن است سمعکی که برای شما راحت بوده است، در گذر زمان مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. اگر هنگام نصب سمعک احساس ناراحتی می کنید، متخصص شنوایی شناسی می تواند آن را حل کند. در بعضی موارد ممکن است شما نیاز به سمعک با قالب جدید داشته باشید.
  3. مشکلات صدا در سمعک ممکن است به راحتی تعمیر شود و در بیشتر مواقع می توانید با بررسی و تعویض باتری یا تمیز کردن آن، مشکلات صدا را برطرف کنید. اگر متوجه شدید صدا ضعیف شده و یا اصلا شنیده نمی شود، نشان دهنده ایراد در داخل سمعک است و بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید. با این حال مهم است که در ابتدا بعضی از اصطلاحات ساده مانند تمیز کردن سمعک، بررسی باتری و آگاهی از تنظیمات اولیه، را بتوانید بررسی کنید.

مراقبت از سمعک به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که سمعک خراب نشده است. با تمیز و خشک نگه داشتن و مراقبت از آن‌ها، سعی کنید از سمعک خود به خوبی مراقبت کنید.

چگونه مشکلات ایجاد شده در سمعک خود را برطرف نماییم؟

هر سمعکی با هر قیمتی پس از گذشت مدتی ممکن است دچار خرابی و مشکلاتی شود. برای مثال بازتاب صدای خوبی نداشته باشد و یا اصلا روشن نشود و کار نکند. در این شرایط لازم است به متین سمعک که یکی از مراکز تخصصی در زمینه تعمیر سمعک اصفهان است مراجعه کنید. متخصصان این مجموعه با بررسی سمعک شما علت ایجاد مشکل را پیدا می کنند. در صورتی که این مشکل جزئی باشد با تعمیرات مناسب سمعک را تعمییر کرده و در اختیار شما قرار میدهند. در صورتی که خرابی عمیق تری وجود داشته باشد لازم است سمعک شما به لابراتور منتقل شود تا با تجهیرات پیشرفته تری به تعمییر آن بپردازند. در صورت ارسال سمعک به لابراتور سعی می‌شود در کوتاه ترین زمان ممکن سمعک شما را تعمییر کرده و در اختیار شما شنونده عزیز قرار دهند.

لابراتوار ساخت و تعمیر انواع سمعک

تعمیرات انواع سمعک

تعمیر انواع سمعک ممکن است شامل تعویض، تنظیم یا تعمیر قطعات در صورت لزوم باشد. در صورت بروز مشکلات متخصص از لابراتوار ساخت و تعمیر انواع سمعک استفاده می کند. برای اینکه متوجه شوید آیا دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد یا خیر باید موارد زیر را چک کنید :

  • سمعک خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید روشن می شود.
  • صدا را تا جایی که امکان دارد بالا ببرید.
  • باتری سمعک خود را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

متین سمعک مرکز تخصصی تعمیر سمعک در اصفهان

متین سمعک با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیرات سمعک یکی از قدیمی ترین و پر تجربه ترین مراکز تعمیر سمعک اصفهان است. در این مجموعه با انجام آزمون های الکتروفیزیولوژی، توانبخشی تعادلی و وزوز، لابراتور ساخت و تعمیر انواع وسایل کمک شنوایی سعی می شود بالاترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه دهد. متخصصینی که در این مرکز فعالیت می‌کنند در تلاش هستند با مشاوره ها و انجام تست های تخصصی عیوب سمعک را شناسایی کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرات را در لابراتوار ساخت و تعمیر انواع سمعک با کیفیت بالا به اتمام برسانند.

در چه زمانی سمعک باید تعویض شود؟

در باور عموم خرید سمعک فقط یکبار انجام می‌شود و دیگر نیازی به تعویض آن نیست. اما از آنجایی که سمعک ها نیز مانند هر وسیله دیگری دچار استهلاک شده و بعد از مدتی دیگر کارایی ندارند لازم است که بدانیم چه زمانی باید سمعک خود را تعویض کنیم. در واقع سمعک ها جز مواردی هستند که همیشه و در هر مکان همراه شما خواهند بود و در اثر رطوبت و جرم گوش دچار خرابی می‌شوند. از آن جایی که این وسایل به صورت دائمی استفاده می شوند احتمال خرابی و در نهایت ضرورت برای تعمیر و یا تعویض آنها افزایش می‌یابد. در ادامه به دلایلی که لازم به تعویض سمعک وجود دارد اشاره می‌کنیم.

تغییر در شنوایی: یکی از مواردی که باعث می شود پزشکان و متخصصین شنوایی سنجی پیشنهاد کنند سمعک عوض شود زمانی است که در میزان شنوایی شما تغییر ایجاد شده باشد. در این زمان لازم است سمعک شما تعویض شود و یک سمعک جدید جایگزین آن گردد. برای مثال ممکن است شما احساس کنید سمعک سما دیگر مانند قبل کار نمی‌کند و کارایی سابق را ندارد در این زمان با چکاب گوش و بررسی وضعیت سمعک شما ممکن است تشخیص داده شود که شنوایی شما تغییر کرده و در سمعک شما مشکلی وجود ندارد. خرید یک سمک جدید می‌تواند این مشکل شما را برطرف نماید.

استهلاک سمعک: در این مورد شنوایی شما تغییری نکرده است و علت تعویض سمعک این است که دارای استهلاک شده و دیگر نمی‌توان آن را تعمیر کرد معمولا عمر سمعک ها چیزی در حدود 5-7 سال می‌باشد. با گذشت این زمان سمعک دیگر کارکرد گذشته را نخواهد داشت. همچنین با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی سمعک هایی تولید می‌شوند که کارایی بالاتری دارند که این نیز ممکن است یکی از علت تعویض سمعک باشد.

 بهترین مرکز تعویض سمعک در اصفهان

متین سمعک با ارائه تمامی برند های معتبر سمعک در دنیا در فروشگاه خود یکی از معتبر ترین مراکز فروش سمعک اصفهان می‌باشد. همچنین با مراجعه به این مجموعه و انجام تست های شنوایی سنجی و مشاوره از متخصصین می توانید سمعک خود را سفارش دهید در این مجموعه با اندازه گیری قالب گوش و میزان دقیق شنوایی سمعک مورد نیاز شما در لابراتور ساخته میشود و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می‌شود. متین سمعک به عنوان مرکز فروش سمعک اصفهان و همچنین تعمیر آن در این مسیر شما را همراهی خواهد کرد. برای دریافت اطلات بیشتر می‌توانید با این محموعه تماس بگیرید و یا سوالات خود را در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.