سمعک های نامرئی

سمعک های نامرئی

ظرافت فواید زیادی دارد

تصمیم به انتخاب یک سمعک نامرئی هیچ ارتباطی با «سطح اطمینان» ندارد – بعضی از افراد به سادگی نمی خواهند سمعک های خود را نشان دهند. به همین دلیل است که شنوایی پنهان دستگاههایی را ایجاد می کند که بطور غیر محسوس اما ایمن در داخل کانال گوش جای می گیرند. معروف به “IIC” یا “نامرئی در کانال” است.

چندین دلیل وجود دارد که سمعک های نامرئی بسیار محبوب هستند ، از جمله:

  •  هیچ کس نمی تواند سمعک را ببیند
  •  دریافت صدای طبیعی بهبود یافته است
  •  استفاده از تلفن بسیار آسان تر است
  •  سایز مناسب برای حداکثر راحتی

سمعک های نامرئی یا IIC بیشتر برای افرادی که کم شنوایی خفیف تا متوسط ​​دارند مناسب هستند و بنابراین بهترین گزینه برای افراد کم شنوایی شدید یا عمیق نیست.

آیا می توانید احساس کنید که سمعک نامرئی دارید؟

سمعک های نامرئی

در صورت مناسب بودن ، IIC باید راحت و با احتیاط باشد – هم از نظر شیوه ظاهری و هم از نظر احساس. از آنجا که بیشتر سمعک های نامرئی کاملاً مورد استفاده قرار می گیرند طوری طراحی شده اند تا حد امکان راحت و بدون اختلال باشند.

برخی افراد متوجه می شوند که کانال گوش آنها اندازه مناسبی برای ایمنی دستگاه IIC نیست. برای بحث در مورد این گزینه باید با دکتر خود صحبت کرده و یا از فروشندگان فروشگاه سمعک اصفهان کمک و راهنمایی بخواهید.

آیا آنها قابل جدا شدن هستند؟

سمعک های نامرئی

علیرغم داشتن امنیت مناسب ، سمعک های نامرئی به راحتی قابل حذف هستند. در صورت شیرجه رفتن به دریا یا استخر ، مقاومت در برابر آب وجود دارد ، اما توصیه می شود قبل از ورود به آب آنها را از از گوش خود جدا کنید.

صدا “طبیعی” چقدر است؟

سمعک های نامرئی

اگرچه ممکن است تصور کردن سخت باشد ، این دستگاههای کوچک IIC – که کوچکتر از یک اثر انگشت هستند – تولید مثل بسیار واقعی صداها را ارائه می دهند. این امر باعث می شود که کسی که از سمعک استفاده می کند به راحتی بتواند صدا و منبع صدا را تشخیص دهد.

آنها چقدر نامرئی هستند؟

سمعک های نامرئی

انتخاب یک رنگ خنثی و همچنین موقعیت صحیح قرارگیری کانال گوش ، به این معنی است که سمعک نامرئی شما برای دیده شدن تقریبا غیرممکن خواهد بود. به علاوه ، پوشش مو باعث پنهان شدن آنها خواهد شد. در نتیجه حریم خصوصی شما امن است نگراننباشید.

کدام مارک های سمعک بهترین هستند؟

سمعک های نامرئی

مارک هایی مانند استارکی و اتیکون ، که هر دو فناوری پیشرفته شنوایی را در سطح قابل توجهی ارائه می دهند از مارک های خوب سمعک های نامرئی می باشند.

اوتیکون به دلیل تحولات خود در عرصه شنوایی مغز مشهور است و عواملی را شامل می شود که باعث بهبود و بهبود عملکرد شناختی – و همچنین کاهش خستگی می شود – در حالی که استارکی سوندلنز امکان تنظیم سمعک را از طریق تلفن همراه فراهم می کند. در هر دو مورد ، آنها تولید مثل صدا را ایجاد می کنند که باید شنیده شود.

طول عمر باتری یک سمعک نامرئی چه مدت می باشد؟

سمعک های نامرئی

با توجه به اندازه کوچک ، برخی سمعک های نامرئی به نظر می رسد که عمر باتری کمتری نسبت به سایر گزینه های سمعک دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.